.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دستگیری ۱۱۲ عامل فروش مواد محترقه
۱۱۲ عامل فروش و توزیع مواد محترقه در مازندران دستگیر شدند.

به گزارش شمال نیوز، سردار میرزایی فرمانده انتظامی مازندران گفت: ماموران انتظامی استان در اجرای طرح برخورد با هنجارشکنان چهارشنبه پایان سال بیش از ۵۵۷ هزار ترقه کشف و ضبط کردند.

 

او با بیان اینکه در این رابطه ۱۱۲ نفر دستگیر و ۴۸ واحد صنفی توزیع کننده مواد محترقه نیز پلمب شد، افزود: برای همه افراد و واحد‌های صنفی متخلف پرونده قضایی تشکیل شد.

 

فرمانده انتظامی مازندران ادامه داد: ماموران انتظامی به شکل محسوس و غیرمحسوس در همه مناطق حضور دارند و هر فرد یا گروهی بخواهد به حقوق عمومی مردم تعدی کند برخورد قضایی و قانونی خواهد شد.

 

سردار میرزایی ادامه داد: علاوه بر برخورد قضایی با بی نظمی و معرفی افراد متخلف به دادگاه، خودرو‌های متخلف در چهارشنبه پایان سال نیز تا ۱۵ فروردین ماه ۱۴۰۰ توقیف خواهند شد.

 

او با بیان اینکه اولویت پلیس سلامت و آسایش مردم است، افزود: هرگونه تجمعی تحت هر عنوانی در چهارشنبه پایان سال ممنوع است.

 

فرمانده انتظامی مازندران افزود: پلیس مخالف شادی مردم نیست، اما ازدحام و تجمعات در چهارشنبه آخر سال زمینه شیوع گسترده ویروس کرونا را فراهم می‌کند.

 

سردار میرزایی با بیان اینکه سهل انگاری و غفلت لحظه‌ای در چهارشنبه پایان سال همیشه سبب بروز حوادث ناگوار و جبران ناپذیر شده است از والدین نیزخواست بر فرزندان خود نظارت کافی داشته باشند تا شادی نوروز به کام خانواده‌ها تلخ نشود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.153 seconds.